У метрополітені пояснили, чому у вагонах може бути задушливо
Основною причиною виникнення задухи у вагонах метро названо великий пасажиропотік за годину пік.
ГУП «Петербурзький метрополітен» розповів у своєму Telegram-каналі, чому в підземці буває душно, а також про вдосконалення обладнання вагонів метро.
У сучасних вагонах встановлено систему примусової вентильції. З її допомогою надходження свіжого повітря та забір відпрацьованого відбувається постійно та автоматично. Це дозволяє краще регулювати мікроклімат та шумоізоляцію під час руху.
У години посиленого пасажиропотоку впорається з задухою набагато складніше. «У годинник пік кількість пасажирів у вагоні значно збільшується. У середньому один вагон може вміщувати близько 300 пасажирів, кожен із яких виділяє тепла до 100 Вт. І ось уявіть, що вагон, окрім нагрівання від роботи технічних приладів, нагрівається додатковими 30 кВт від пасажирів», — йдеться у повідомленні метрополітену.
Один із варіантів дії при задуху у вагоні — скористатися зв'язком «Пасажир – Машиніст» та попросити відрегулювати повітрообмін у вагоні. Незважаючи на автоматизовану систему, машиніст з кабіни може настрагувати провітрювання вручну.
Підписуйтесь на телеканал "Санкт-Петербург" у TamTam.
«Всі мокрі. Це просто бридко!» У Мосметро пояснили, чому пасажири змушені мучитися через задуху у вагонах
Минулого тижня Москву та Підмосков'я накрив потужний антициклон, який приніс до столиці тропічну спеку. У столиці та області протягом кількох днів тримався помаранчевий рівень погодної небезпеки.
Через задуху пасажири практично не могли користуватися міським транспортом — їздити було нестерпно через те, що не всюди було включено кондиціонери або відчинено вікна.
З понеділка, 8 липня, до Москви та області повернулася сильна спека. І люди знову почали говорити, що у транспорті спекотно, у тому числі і в московському метро. .
— На «Волгоградському проспекті» просто не заштовхнешся в вагон! просто бридко! - скаржилася читачка MSK1.RU.
— Поїзди Калінінської, Солнцевської та Серпухівсько-Тимірязєвської ліній повністю укомплектовані складами сучасного покоління типу «Ока». 100% з них оснащені кліматичними системами. повітря ефективність роботи будь-яких кондиціонерів знижується і температура у вагонах може бути трохи вищим, ніж зазвичай, — уточнили у відомстві, запропонувавши при необхідності відкривати кватирки.
За даними прес-служби московського метро, у поїздах на салатовій гілці немає кондиціонерів. Повітря потрапляє в салон складу через спеціальні повітрозабірники безпосередньо з тунелю.
— Програма заміни рухомого складу на Люблінсько-Дмитровській лінії розпочнеться орієнтовно у 2027 році.У березні цього року така програма розпочалася і на Замоскворецькій лінії - зараз на неї виходять вже понад 15 складів серії "Москва-2024", які обладнані потужними кліматичними системами, - додали в прес-службі Мосметро.
«Люди непритомніють». Пасажири московського метро поскаржилися на моторошну задуху та непрацюючі кондиціонери у вагонах
Незважаючи на короткочасні дощі, цього тижня в Москві утримається спекотна погода: температура повітря триматиметься на позначці +25. +30 градусів. Рятуючись від міської спеки, мешканці столиці застрибують у громадський транспорт: зазвичай у метро, автобусах та трамваях непогано працюють кондиціонери. Але не цього літа.
Пасажири столичної підземки знову поскаржилися MSK1.RU на задуху у вагонах метро. За їхніми словами, найбільш плачевна ситуація на сірій та фіолетовій гілках.
— Фіолетова гілка: душно, люди непритомніють. Кондиціонер не працює, вагони переповнені, – написала нам Світлана.
— Чому в метро в поїздах Тагансько-Червонопресненської лінії така нестерпна задуха? - Запитала інша москвичка.
У метро взагалі не забезпечено вентиляції.
Також на задуху скаржаться пасажири Серпухівсько-Тимірязєвської лінії.
— На сірій гілці не працюють кондиціонери зовсім від слова, — розповіла Юлія.
— Чому в метро перестали курсувати потяги з кондиціонером? У вагонах їздити неможливо: задуха, пекло, дихати неможливо. Чи не до втрати свідомості! - написала ще одна мешканка Москви.
У той же час в інших видах транспорту кондиціонер працює настільки сильно, що пасажири буквально замерзають усередині. Дехто переживає, що через такі перепади температури у них почнуться проблеми зі здоров'ям.
— Щодня пересуваюся на трамваях №13 чи 36.Коли заходиш у них із вулиці, де понад 30 градусів, на тебе обрушується неслабкий потік крижаного повітря з кондиціонерів. Рядок, що біжить повідомляє, що в салоні 20 або навіть 18 градусів. Такі перепади не дуже корисні здоров'ю. Адже, напевно, є регулювання, як в автомобілі? - Зазначила Олена.
Невже настільки начхати на пасажирів, що водії не звертають на це жодної уваги?
У метрополітені Москви задуху у вагонах пояснили так:
— Як правило, через наявність багатьох факторів за високої температури повітря ефективність роботи будь-яких кондиціонерів знижується і температура у вагонах може бути трохи вищою, ніж зазвичай, — розповіли MSK1.RU у відомстві.
За даними прес-служби московського метро, кондиціонерів немає в поїздах салатовою гілкою. Повітря потрапляє до салону складу через спеціальні повітрозабірники безпосередньо з тунелю. За потреби пасажирам Люблінсько-Дмитровської лінії рекомендують відкривати кватирки.
Раніше Москву вперше за два тижні накрила потужна злива. Ми показували в онлайн-репортажі, як столиця пережила негоду. Також MSK1.RU розповідав, яку погоду чекатиме у столиці цього тижня.
Найбільш оперативну інформацію про життя столиці можна дізнатися з Telegram-каналу MSK1.RU, там стартував розіграш iPhone 15 серед передплатників.
На сірій гілці майже всі поїзди з кондиціонером, але щойно пересідаєш на зелену прямо біда. Але сьогодні був виняток, на зеленій потрапила у новий поїзд та кондиціонер! О, диво! працював! Жаль, що за все літо один раз, і тільки один з нових поїздів оснащений працюючим кондиціонером!
«Впіймати вільне місце реально». Як купити квиток на «Лускунчика» у Великому — москвичка поділилася своїм досвідом
В атаці Федорищев! Навіщо губернатор Самарської області показав усьому російському футболу "жовту картку"
«Їдь, поки не розвалиться». Водій швидкої допомоги чесно розповів про стан машин у Підмосков'ї
«Добових вистачає лише на пару бургерів». «Відрядження» назвав головні мінуси Москви
"Це було як страшний сон". Чесна колонка дівчини, яка рік тому зважилася на резекцію шлунка для схуднення
Або сидіти або платити: мати директора донського спецінтернату поскаржилася Путіну на вимагання в органах.
«Обіцяю добре поводитися»: що діти з інтернатів у Прикам'ї просять у Діда Мороза — зворушливі листи
«Подаруй каструлю на 15 літрів як у їдальні»: що просять діти на «Ялинці бажань» у Тюмені
«11 років плескалися з цим кварталом»: історія уфимського кота та його господині, які переїхали до Москви
«Впіймати вільне місце реально». Як купити квиток на «Лускунчика» у Великому — москвичка поділилася своїм досвідом
В атаці Федорищев! Навіщо губернатор Самарської області показав усьому російському футболу "жовту картку"
«Їдь, поки не розвалиться». Водій швидкої допомоги чесно розповів про стан машин у Підмосков'ї
«Добових вистачає лише на пару бургерів». «Відрядження» назвав головні мінуси Москви
"Це було як страшний сон". Чесна колонка дівчини, яка рік тому зважилася на резекцію шлунка для схуднення
Або сидіти або платити: мати директора донського спецінтернату поскаржилася Путіну на вимагання в органах.
«Обіцяю добре поводитися»: що діти з інтернатів у Прикам'ї просять у Діда Мороза — зворушливі листи
«Подаруй каструлю на 15 літрів як у їдальні»: що просять діти на «Ялинці бажань» у Тюмені
«11 років плескалися з цим кварталом»: історія уфимського кота та його господині, які переїхали до Москви
- Підписатися на новини
- Повідомити новину
- Рубрики
- Реклама на сайті
- Про компанію
- Наші нагороди
- Наші вакансії
- Техпідтримка
- Всі міста мережі
- Архангельськ
- Барнаул
- Владивосток
- Волгоград
- Воронеж
- Єкатеринбург
- Іжевськ
- Іркутськ
- Казань
- Краснодар
- Красноярськ
- Кузбас
- Курган
- Магнітогорськ
- Москва
- Мурманськ
- Нижній Новгород
- Новосибірськ
- Київ
- Оренбург
- Перм
- Ростов-на-Дону
- Рязань
- Самара
- Санкт-Петербург
- Саратов
- Сочі
- Ставропіль
- Тольятті
- Томськ
- Тула
- Тюмень
- Ульяновськ
- Уфа
- ХМАО - Югра
- Челябінськ
- Чита
- Якутськ
- Ярославль
- Великий Новгород
- Вологда
- Кіров
- Липецьк
- Псков
- Салехард
- Стерлітамак
- Тамбов
Мережеве видання «Москва онлайн» (18+)
Зареєстровано Федеральною службою з нагляду у сфері зв'язку, інформаційних технологій та масових комунікацій (Роскомнагляд)
Свідоцтво про реєстрацію ЗМІ ЕЛ № ФС 77-83224 від 12.05.2022 р.
Засновник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГІЇ"
Головний редактор: Маклакова Оксана Галіївна
Адреса редакції: 115114, Росія, Москва, вул. Дербенівська, буд.
Електронна адреса редакції: [email protected]
Телефон редакції: +7 982 630 3102
Контактні дані для Роскомнагляду та державних органів: [email protected]
Техпідтримка: [email protected]
З питань комерційного співробітництва: Ревіна Марія, директор з роботи з федеральними клієнтами, [email protected], моб.
Публікації з позначкою «На правах реклами», «Партнерський проект», «Новини компаній», «Вибори-2019» та «Вибори-2020» оплачені рекламодавцем.Редакція сайту не несе відповідальності за інформацію, що міститься в рекламних оголошеннях.
Цей сайт захищений reCAPTCHA та Google. Застосовуються Політика конфіденційності та Умови використання
© ТОВ «Мережа міських порталів»
Інформація про вікові обмеження щодо інформаційної продукції, що підлягає поширенню на підставі норм Федерального закону «Про захист дітей від інформації, що завдає шкоди їх здоров'ю та розвитку».
Деякі матеріали цього розділу можуть містити інформацію, заборонену для дітей.